بررسي دوره كارشناسي بر نگرش دانشجويان كتابداري و اطلاع رساني دانشگاههاي اصفهان و علوم پزشكي اصفهان نسبت به اينترنت بر اساس مدل LAS

نام نویسنده صادقي، محبوبه

استاد راهنما : احمد شعباني

استاد مشاور : احمد عابدي، محمد باقر كجباف

سال انتشار : 1391

چکیده 

 

هدف پژوهش حاضر، تعيين اثر بخشي دوره كارشناسي كتابداري دانشگاه اصفهان و علوم پزشكي اصفهان بر نگرش دانشجويان كتابداري و اطلاع رساني دانشگاه هاي مزبور نسبت به اينتر نت بوده است. در اين پژوهش به لحاظ ماهيت موضوع و اهداف پژوهش ، از روش توصيفي- پيمايشي استفاده شده است.جامعه آماري پژوهش حاضر كليه دانشجويان شاغل به تحصيل در مقطع كارشناسي رشته كتابداري و  اطلاع رساني دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي اصفهان در سال تحصيلي 1389-1390 مي باشد كه 91 نفر بودند.با توجه به محدوديت جامعه آماري ،از روش سرشماري استفاده شد. نتايج حاصل از پژوهش نشان داد كه تفاوت معنا داري بين ميزان خود كارآمدي در دانشجويان كتابداري و  اطلاع رساني سال اول و سال آخر دوره كارشناسي كتابداري دانشگاه اصفهان و علوم پزشكي اصفهان ديده مي شود و اين دوره بر بگرش دانشجويان اين رشته نسبت به اينترنت تاثير گذار بوده است.

 

 

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است

2013-2020©